Lieknėjimo gairės, 9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Gydytojas-dietologas lieknėjimo rezultatą vertina ne tik pagal svorį bet ir pagal kūno analizę, kiek yra riebalų ir kiek raumenų. Moterys — socialios būtybės, joms dažniausiai reikalingas bendraminčių palaikymas, galimybė pasikalbėti. Dar nebandei? Todėl šiuo atveju aktuali ir Reklamos įstatymo 5 straipsnio 6 dalis, kurioje nurodyta, kad reklama bet kuriomis aplinkybėmis laikoma klaidinančia, jeigu ji turi Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 7 straipsnio punktuose nustatytų klaidinančios komercinės veiklos požymių.

Nustatytas pažeidimas Peržiūrėti dokumentą Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba toliau — Konkurencijos taryba m.

mesti svorį atrodo puikiai ir jaučiasi sveikas

Konkurencijos tarybos nutarimu Nr. Tyrimas pradėtas nustačius, kad interneto tinklalapyje www. Efektas garantuojamas be ypatingų dietų, badavimo ar alinančių pratimų. Per pirmą savaitę labai lengvai galite numesti iki 5 arba 6 kg.

man 40 ir negaliu numesti svorio

Atsižvelgiant į tai, kad interneto tinklalapyje www. Atsakydama Bendrovė nurodė, jog yra interneto tinklalapyje www. Tyrimo metu buvo nustatyta, kad nuo m. Tyrimo metu taip pat buvo nustatyta, kad be nurodytos informacijos, skelbtos interneto tinklalapyje www. Tyrimo metu nustatyta b. Kituose siūloma pasinaudoti 1 savaitės nemokamu kursu tiems žmonėms, kurie nori be jokios griežtos dietos, jokių sunkių ir sudėtingų pratimų numesti daugiau kaip 5 kilogramus nereikalingo svorio.

Tuo lieknėjimo gairės, internete pateikiamuose reklaminiuose skydeliuose, pavyzdžiui, www. Lieknėjimo gairės lieknėjimo gairės Nieko nerizikuoji! Būtinai išbandyk! Ši informacija buvo pateikiama kaip nuoroda, tai yra ją paspaudus vartotojas lieknėjimo gairės į interneto tinklalapį www. Taip pat pažymima, kad minėtos medžiagos itin didelė koncentracija ir unikali gamybos technologija padėjo daugeliui moterų be griežtų dietų, alinančių pratimų ir naudojant tik natūralias priemones susigrąžinti pageidaujamas kūno formas.

Mūsų draugai

Apibendrinant tai, kas išdėstyta, ir įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, konstatuotina, kad įvairiais laikotarpiais nuo m. Taip pat buvo pateikta IRATI atlikto tyrimo, kurio tikslas — nustatyti minėtos veikliosios medžiagos pūslėtojo guveinio Fucus vesiculosus poveikį pleistre, ataskaita b. Bendrovė paaiškino, kad minėto pleistro pagrindinė veiklioji medžiaga yra pūslėtasis guveinis Fucus vesiculosuspasižymintis antsvorio lieknėjimo gairės, o iš pateiktos ataskaitos matyti, jog pleistras, kurio sudėtyje yra pūslėtasis guveinis, yra proc.

Taip pat Bendrovė atkreipė dėmesį, jog tiriamiesiems buvo rekomenduojama greta pleistro naudojimo laikytis subalansuotos mitybos režimo, kuris nėra lieknėjimo gairės ypatingomis dietomis, badavimais ar alinančių pratimų kompleksu. Klinikinio tyrimo išvada. Tyrimas atliktas Pensilvanijoje, JAV, m.

Kas yra "Slimming World USA"? Sužinokite, ar jis tau tinka

Tyrimo tikslas - įvertinti Fucus vesiculosus pūslėtojo guveinionaudojamo pleistre, kuris palaiko ir kontroliuoja jo išsiskyrimą, poveikį metant svorį tiems asmenims, kurių nutukimo priežastys yra išorinės.

Taip pat nustatyta, kad tyrimo objektas — pleistras, palaikantis medžiagos išsiskyrimą medikamentas — veiklioji medžiaga: Fucus vesiculosus pūslėtasis guveiniso tyrimu buvo siekiama nustatyti vidutinį numesto lieknėjimo gairės dydį, kurį labai motyvuoti vyrai ir moterys, sutikę laikytis subalansuoto mitybos režimo ir kasdien užsiklijuoti po lieknėjimo gairės Fucus V. Be kita ko, iš ataskaitos nustatyta ir tai, kad transderminio liekninančio pleistro su Fucus vesiculosus pūslėtuoju guveiniu veiksmingumas buvo proc.

Daugiausia, kaip pažymima, numetė asmuo, kurio motyvacija buvo labai stipri, kuris paraidžiui laikėsi plano, teisingai maitinosi, kasdien išgerdavo daug vandens, kiekvieną dieną vaikščiojo ir dalyvavo specialiai sudarytos ir prižiūrimos mankštos programoje. Papildomai Bendrovė nurodė, kad vartotojai, kurie buvo nepatenkinti rezultatais, turi teisę grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus, tai yra vartotojas yra informuojamas, kad galimi du variantai: jis yra proc.

Be kita ko, pažymėjo ir tai, kad iš viso lieknėjimo gairės apie pleistrus skleidimo laikotarpiu nuo m. Siekiant gauti tyrimui reikšmingos informacijos pvz. Atsakydama SAM nurodė, kad pagal Tarptautinę statistinę ligų ir sveikatos problemų klasifikaciją, patvirtintą Sveikatos apsaugos lieknėjimo gairės m. Be kita ko, SAM rašte nurodoma, kad duomenų apie medicininį pleistro poveikį jie neturi.

Dėl pleistro liekninamojo poveikio SAM pažymėjo, kad jis turėtų būti pagrįstas nepriklausomais lieknėjimo gairės moksliniais tyrimais šiuo metu jų nėra. Analogiškos lieknėjimo gairės laikosi ir Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie SAM specialistai, kurie buvo pasitelkti rengiant SAM raštą minėti specialistai SAM nurodė, kad pleistrų veikimas bei sauga turėtų būti patvirtinti klinikiniais tyrimais, kurie turėtų būti atliekami pagal konkretaus produkto saugą reglamentuojančius teisės aktus.

Tačiau tinkamai pasiruošus tokių ir kitokių situacijų galima išvengti. Pateikiame tinkamo pasiruošimo gaires. Galbūt užkąsdavote prieš darbo pabaigą, todėl nejausdavote didelio alkio ir iki vakarienės nereikėdavo to pakelio traškučių.

Remiantis tyrimo metu nustatytomis aplinkybėmis, Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos skyriaus m. Atsižvelgiant į tai, kad Bendrovės skleistoje informacijoje buvo apgaulingai tvirtinama, kad produktas gali turėti poveikį žmogaus fizinei būklei, tačiau tokių duomenų nebuvo pateikta, Pranešime taip pat padaryta išvada, kad nagrinėjama reklama turi ir Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo [5] toliau - Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 7 straipsnio 15 punkte nustatytų klaidinančios komercinės veiklos požymių.

Dėl šių priežasčių taip pat nesutinka, kad jos skleista reklama turėjo Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 7 straipsnio 15 punkte nurodytų požymių. Bendrovė nesutinka, kad pažeidimo mastas buvo didelis, nes reklama buvo skleidžiama tik internete ir spaudoje, bei nurodė, kad reklama buvo skleidžiama epizodiškai. Taip pat nurodė, kad sužinojusi apie atliekamą tyrimą nutraukė informacijos skelbimą, bendradarbiavo su Konkurencijos taryba tyrimo metu, be to, jos finansinė lieknėjimo gairės yra lieknėjimo gairės.

Taip pat lieknėjimo gairės, kad produkto pateikimo būdas su minėtais teiginiais buvo neapdairus, tačiau kartu buvo sudaryta vartotojui galimybė nepatirti neigiamų pasekmių, jeigu jis manė, kad tas produktas jo netenkina, ir jį grąžinti atgaunant sumokėtus pinigus. Konkurencijos taryba k o n s t a t u o j a: Reklamos įstatymo 5 straipsnis draudžia naudoti klaidinančią reklamą. Remiantis Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalimi klaidinančia reklama pripažįstama tokia reklama, kuri bet kokiu lieknėjimo gairės, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį, arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.

Siekiant nustatyti, ar reklamos metu pateikta informacija yra klaidinanti reklama, būtina nustatyti, ar pateikta informacija yra reklama pagal Reklamos įstatymo 2 straipsnio 7 dalį, ar reklama klaidina ar gali suklaidinti reklamos vartotojus ir asmenis, kuriems ji yra skirta ir kuriuos pasiekia, bei ar klaidinanti reklama gali paveikti reklamos vartotojo ekonominį elgesį.

  • Vertėtų susimąstyti, kiek būtų tikro produkto.
  • Visoms, kurios prisijungs prie šio lieknėjimo projekto virtualiai ir bandys keisti savo mitybos įpročius, pataria gydytoja dietologė gydytoja dietologė Lina Barauskienė, Valgymas.
  • You’re Temporarily Blocked

Remiantis Reklamos įstatymo 5 straipsnio 6 dalimi, lieknėjimo gairės bet kuriomis aplinkybėmis laikoma klaidinančia, jeigu ji turi Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 7 straipsnio punktuose nustatytų klaidinančios komercinės veiklos bruožų.

Dėl nagrinėjamos informacijos pripažinimo reklama Remiantis Reklamos įstatymo 2 straipsnio 7 dalimi, reklama — bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens ūkine komercine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, įskaitant nekilnojamojo turto įsigijimą, turtinių teisių ir įsipareigojimų perėmimą.

  1. Nustatytas pažeidimas Peržiūrėti dokumentą Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba toliau — Konkurencijos taryba m.
  2. Šiuo metu klientams Jungtinėse Amerikos Valstijose planas moko narius apsipirkti ir valgyti sveikus maistingus maisto produktus ir apriboti jų riebalų, saldžių ar perdirbtų maisto produktų kiekį.
  3. lieknėjimas | 1 puslapis | rasuredija.lt
  4. Svorio netekimas ant grotelių
  5. Lieknėjimas su dietologu ir žingsniamačiu - Mamos Žurnalas
  6. Sveiki riebalai numesti svorio
  7. Kiekvienas asmuo norintis patobulinti savo kūną, atsikratyti nereikalingų kilogramų ar tiesiog pagerinti savo gyvenimiškus įpročius gali rinktis iš begalės internete bei kitose žinių Lieknėjimas Sveikata Turbūt dažnai pagalvojate apie tai kaip galėtumėte patobulintą savo kūno metabolizmą, suteikti jam daugiau naudingųjų medžiagų ir jaustis kupini energijos.
  8. Ar magnetai gali numesti svorio

Kaip m. Būtent skatinimas įsigyti ar vartoti tam tikrus produktus rodo komercinį skleidžiamos informacijos tikslą. Tyrimo metu surinkti duomenys pavyzdžiui,b.

Tai rodo, kad tokia informacija laikytina lieknėjimo gairės, kaip tai apibrėžiama Reklamos įstatymo 2 straipsnio 7 dalyje. Be to, remiantis Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 2 straipsnio 4 dalimi, kuri įtvirtina, kad komercine veikla vartotojams laikomi komercinės veiklos subjekto veiksmai, neveikimas, elgesys arba pareiškimas, įskaitant lieknėjimo gairės ir rinkodarą, tiesiogiai susiję su produkto pirkimo skatinimu, pardavimu arba teikimu vartotojams, nagrinėjama Bendrovės veikla laikytina ir komercine veikla šio įstatymo prasme.

Dėl reklamos klaidingumo Atkreiptinas dėmesys, kad pagal Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalies nuostatas, nagrinėjant, ar reklama yra klaidinanti, pakanka nustatyti asmens suklaidinimo galimybę, o ne konkretų suklaidinimo faktą.

tikintis dievas dėl antgamtinio svorio

Remiantis Lieknėjimo gairės įstatymo 5 straipsnio 2 dalimi, vertinant, ar reklama yra klaidinanti, atsižvelgiama į jos teisingumo, išsamumo ir pateikimo kriterijus. Be to, Vilniaus apygardos administracinis teismas m. Ar pakanka reklamoje pateikiamų teiginių teisingumą pagrindžiančių duomenų, sprendžiama atsižvelgiant į kiekvieną konkretų atvejį. Iš tyrimo metu gautos medžiagos matyti, kad Bendrovė reklamos teisingumą iš esmės grindžia Lieknėjimo gairės atlikto tyrimo, kurio tikslas — nustatyti pūslėtojo lieknėjimo gairės naudojimo pleistre poveikį, ataskaitos duomenimis.

Taip pat Bendrovė nepateikė jokių įrodymų dėl ataskaitoje minimo tyrinėtojo, nurodomo kaip IRATI darbuotojo, kvalifikacijos tikrumo, o ir pateiktų minėtų dokumentų kopijų tikrumas lieknėjimo gairės patvirtintas tinkamu būdu. Atkreiptinas dėmesys, kad ir SAM dėl pleistro liekninamojo poveikio yra pažymėjusi b. Dėl reklamos atitikties pateikimo kriterijui Remiantis Reklamos įstatymo 5 straipsnio 2 dalies 3 punktu, sprendžiant, ar reklama yra klaidinanti, inter alia, atsižvelgiama ir į reklamos pateikimo kriterijų, kuriuo vadovaujantis reklama gali būti pripažinta klaidinančia, jeigu reklamos pateikimo būdas ar forma yra tokie, kad reklamos vartotojas gali suvokti numanomą neteisingą klaidinantį reklamos teiginį.

Vertinant Bendrovės skleistą informaciją įvairiuose spaudos leidiniuose, internete reklaminiuose skydeliuose tinklalapiuose adclick.

Post navigation

Lieknėjimo gairės dėmesys, jog minėtoje reklamoje iš esmės yra pateikiama tik minėtų asmenų nuomonė, kuri nėra patvirtinta jokiais moksliniais tyrimais. Remiantis Reklamos įstatymo 5 straipsnio 2 dalies 1 punkto nuostatomis, pateikiamų teiginių teisingumą pagrindžiančiais duomenimis nepripažįstami liudijimai ir rekomendacijos asmenų, kurių kompetencija nėra susijusi su pateikiamos informacijos turiniu.

Taigi, ir šiuo atveju asmenų, t. Dėl reklamos atitikties Reklamos įstatymo 5 straipsnio 6 dalies nuostatoms Minėta, kad Bendrovės skleista reklama laikytina ir komercine veikla Nesąžiningos komercinės lieknėjimo gairės įstatymo 2 straipsnio 4 dalies prasme. Todėl šiuo atveju aktuali ir Reklamos įstatymo 5 straipsnio 6 dalis, kurioje nurodyta, kad reklama bet kuriomis aplinkybėmis laikoma klaidinančia, jeigu ji turi Lietuvos Lieknėjimo gairės nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 7 straipsnio punktuose nustatytų klaidinančios komercinės veiklos požymių.

Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 7 straipsnio 15 punkte numatyta, kad komercinė veikla yra klaidinanti, svorio metimas išsiblaivius ji pasireiškia lieknėjimo gairės apgaulingas tvirtinimas, kad produktas gali gydyti ligas, funkcinius ar vystymosi sutrikimus.

  • Lieknėjimas su dietologu ir žingsniamačiu Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, Valgymas.
  • Mityba sergant inkstų ligomis Inkstai - labai svarbūs poriniai organai.
  • Lieknėjimo projektas. Pasiruošimas. Lieknėti vienai ar su draugėmis? - rasuredija.lt

Atkreiptinas dėmesys, jog ši nuostata, kaip nurodyta Europos Komisijos m. Todėl, kaip pažymima Gairėse, siekiant prekybininkui išvengti šios teisės normos pažeidimo, jis privalo dėl savo paskleistų teiginių lieknėjimo gairės moksliškai pagrįstų, neginčijamų įrodymų, o jų nepateikus, t. Kovoti su viršsvoriu Jums padės šis pleistras.

Tai yra iki 1 kilogramo per lieknėjimo gairės. Atkreiptinas dėmesys, jog SAM rašte pateikiama informacija, kad nutukimas yra liga, o antsvoris — rizikos būklė, todėl konstatuotina, kad reklamoje skelbiami teiginiai yra susiję su poveikiu žmogaus sveikatai.

Todėl, vadovaujantis Reklamos įstatymo 5 straipsnio 6 dalimi, konstatuotina, kad aukščiau nurodyta Bendrovės klaidinanti komercinė veikla laikytina klaidinančia reklama.

Nuorodos kopijavimas

Kitaip tariant, norint konstatuoti Reklamos įstatymo 5 straipsnio pažeidimą, pakanka nustatyti, kad pateikta lieknėjimo gairės yra reklama pagal Reklamos įstatymo 2 straipsnio 7 dalį, kad ūkio subjektas yra skelbtos reklamos davėjas ir kad reklama atitinka Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 7 straipsnio punktuose nustatytus klaidinančios komercinės veiklos požymius.

Esamo ar potencialaus vartotojų suklaidinimo fakto bei poveikio jų ekonominiam elgesiui įrodinėti nereikia. Nors nurodyta, kad Bendrovės skleista reklama savaime laikytina klaidinančia, todėl nėra būtina vertinti šios reklamos poveikio vartotojų ekonominiam elgesiui, tačiau atsižvelgus į reklamos pobūdį ir tyrimo metu nustatytas aplinkybes, darytina išvada, kad poveikis vartotojų ekonominiam elgesiui buvo.

kaip prarasti dubens riebalus

Pabrėžtina, kad Konkurencijos tarybai nereikia įrodyti faktinio vartotojų suklaidinimo. Kaip yra pažymėjęs Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas m. Vertinant vartotojų suklaidinimo galimybę, atsižvelgtina į tai, jog Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 2 straipsnio 13 dalyje vidutinis vartotojas apibūdinamas kaip toks, kuris yra pakankamai informuotas, protingai apdairus, atsižvelgiant į socialinius, kultūrinius ir kalbinius veiksnius.

Atsižvelgiant į tai, darytina išvada, kad, žinodami teisingą informaciją, vartotojai galėjo pasirinkti lieknėjimo gairės bendrovių siūlomus produktus ar iš viso prekės nepirkti. Be to, šiuo lieknėjimo gairės atkreiptinas dėmesys ir į tai, kad, kaip nurodė Bendrovė 83 b.

Be to, įvairiuose spaudos leidiniuose, internete reklaminiuose skydeliuose skleista informacija, paremta asmenų nuomone, patirtimi ir įspūdžiais, o ne faktiniais duomenimis, vidutinius vartotojus, kurie neturi specialių dietologijos žinių, klaidina ir pagal pateikimo kriterijų.

Video galerija (4)

Todėl konstatuotina, kad lieknėjimo gairės pažeidžia Reklamos įstatymo 5 straipsnio 2 dalies 1 ir 3 punktus. Atsižvelgiant į tai, kad Bendrovės veikla turi Nesąžiningos komercinės veiklos įstatymo 7 straipsnio 15 punkte nustatytų požymių, t.

svorio metimas madlai

Reklamos įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje yra numatyta, kad reklamos davėjas už klaidinančios reklamos naudojimą atsako tuo atveju, jei jis neįrodo, kad šio įstatymo nuostatos buvo pažeistos ne dėl jo kaltės. Vadovaudamasi Reklamos įstatymo 22 straipsnio 1 ir 7 dalių nuostatomis, Konkurencijos taryba už klaidinančios reklamos lieknėjimo gairės gali skirti lieknėjimo gairės baudą, kurios dydis priklauso nuo pažeidimo pobūdžio, pažeidimo trukmės ir masto, atsakomybę lengvinančių ir sunkinančių aplinkybių, ir skiriamas pagal baudos minimumo ir maksimumo vidurkį.

Nagrinėjamos reklamos trukmė pripažintina labai ilga, nes reklama buvo skelbiama įvairiomis sklaidos priemonėmis įvairiais laikotarpiais nuo m. Atsižvelgus lieknėjimo gairės šias aplinkybes taip pat darytina išvada, kad reklamos sklaidos mastas buvo didelis: reklama skleista interneto tinklalapiuose www.

Tyrimo metu nenustatyta atsakomybę sunkinančių aplinkybių, tačiau Bendrovei taikytinos atsakomybę lengvinančios aplinkybės. Reklamos įstatymo 22 straipsnio 10 dalyje numatyta lengvinanti aplinkybė — reklaminės veiklos subjektas, padaręs pažeidimą, savo noru užkirto kelią žalingoms pažeidimo pasekmėms, t.

Be to, nėra įrodyta ir tai, kad kiekvienu atveju galės būtinai numesti per mėnesį tokį svorį. Bendrovė taip pat prašo taikyti jai kitas lengvinančias aplinkybes, nes nurodo, kad tyrimo metu bendradarbiavo su Konkurencijos taryba, be to, jos finansinė padėtis yra sunki.

Kaip atsikratyti žarnyno problemų? - Gyd. Jelena Tulčina

Vis dėlto šios aplinkybės nesudaro pagrindo jas vertinti kaip atsakomybę lengvinančias aplinkybes ir jų pagrindu mažinti skiriamą lieknėjimo gairės už lieknėjimo gairės reklamos naudojimą. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas m. Todėl vien tai, kad Bendrovė tyrimo metu vykdė nurodymus pateikti informaciją, kai už tokių nurodymų nevykdymą gresia atitinkamos poveikio priemonės, laikytina Bendrovei numatytų pareigų tyrimo metu vykdymu, o ne bendradarbiavimu tyrimo metu kaip atsakomybę lengvinančia aplinkybe.

Be to, Bendrovės pateikti duomenys b. Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 5 straipsniu, 19 straipsnio 2 dalies 1 ir 6 punktais, lieknėjimo gairės straipsnio 1, 7, 8 ir 10 dalimis Konkurencijos taryba n u t a r i a: 1. Vadovaujantis Konkurencijos įstatymo 44 straipsniu, paskirta piniginė bauda per tris mėnesius nuo nutarimo gavimo dienos turi būti sumokėta į biudžeto pajamų surenkamąją sąskaitą LT24įmokos kodas Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo nutarimo, konstatuojamosios dalies 8 p.