300 svarų kaip numesti svorio

Kai kuriems žmonėms yra didesnis raumenų kiekis arba didesnis kaulų tankis, kurie abu sveria daugiau ir yra sveiki. Garsas sudėtingas? Nors ši motyvacija yra pagrįsta ir svarbi, būtina vengti avarinių dietų, kurios pašalina maisto grupes arba labai riboja kalorijas. Kiek kilogramų yra kilogramų? Bet išėjo atvirkščiai. Būkite neapolietiškai teigiami.

Dauguma ekspertų rekomenduoja, kad jūs prarasite maždaug 1 - 2 svarus per savaitę, nors jūs negalėsite nuolatos prarasti 2 svarus per savaitę. Taigi, kaip pasiekti šį tikslą? Jūs reguliuosite savo energijos balansą, kad gautumėte tinkamą kalorijų deficitą. Jei norite prarasti 1 svarą per savaitę, turite pasiekti bendrą kalorijų deficitą maždaug kalorijų per savaitę arba kalorijų per dieną.

Kaip numesti svorio miegant!

Jei norite prarasti 2 svarus per savaitę, jums reikia padvigubinti tą skaičių. Taigi jūs turite pasiekti kalorijų per dieną deficitą arba kalorijų per savaitę. Garsas sudėtingas? Tai nėra labai sunku, kai tik pasieksite pakabą. Ir jūs galite naudoti tokį skaičiuotuvą, kuris išsiaiškins, kiek kalorijų turėtumėte valgyti svorio netekimui. Jūsų kalorijų biudžetas yra kaip biudžeto pinigai. Svorio mažėjimo autorius Mandy Levy aiškina tai puikiai.

45 svarų svorio metimas

Doleris arba šimtas centų gali būti paskirstytas įvairiais būdais: centų, 20 nikelių, 10 dimų, 4 ketvirčių Yra tiek daug būdų, kaip paskirstyti kalorijas. Kūrybos būdai, kaip 300 svarų kaip numesti svorio kalorijų trūkumą Matematika yra paprasta, bet sunku keisti savo įpročius valgyti mažiau ir daugiau judėti.

Taigi, norėdami paimti keletą minčių iš šio proceso, Mandy ir aš įdėti galvas kartu ir pateikėme dešimt paprastų būdų kasdien sukurti kalorijų deficitą. Kiekviename žemiau esančiame punkte pateikiamas kūrybinis kalorijų "biudžeto sudarymo" derinys, kuris padės pasiekti tikslą.

Jūs pamatysite, kaip kasdien kcal per dieną prarasti vieną svarą per savaitę arba kcal per dieną deficitas prarasti du svarus per savaitę. Kaip visada kalorijų skaičius yra įvertis, todėl tikslūs skaičiai gali skirtis. Ir kiekviena veikla ar maisto mainai turi sukelti deficitą.

Tai reiškia, kad jūs negalite kompensuoti savo racionalaus elgesio su papildomu maistu ar naptimi. Tačiau kiekvienas derinys turėtų padėti jums pasiekti tikslą. Tada po vidurdienio jau pasieksite kalorijų deficitą.

Jei norite pasiekti visišką kalorijų deficitą, aktyviai žiūrėkite televizorių vakare. Patikėkite arba ne, super-įdomus gyvenamasis kambarys treniruotės gali sudeginti kalorijų ar daugiau.

50 svarų svorio metimas. kaip numesti svorio per savaitę - 50 svarų numesti svorio

Nepraleiskite kiekvieno lukšto su savo sumuštiniu pietų metu ir praleiskite kepta bulvę vakariene. Krakmolas pats savaime nebūtinai yra didelis kaloringumo sąskaita. Pavyzdžiui, kepta bulvė suteikia tik kalorijų. Bet pridėtos drožlių galite lengvai surinkti dar kelis šimtus.

Taip atrodo numesti 10 svarų riebalų

Tai skamba paprasta, bet mes visi sukūrėme priežastis to išvengti. Mandy siūlo, kad pasirinktumėte 300 svarų kaip numesti svorio deginimo kardio pratimuskuriuos galite kiekybiškai įvertinti, kad tiksliai žinotumėte, kiek kalorijų galite sudeginti sesijos metu.

Nustatykite tikslą deginti mažiausiai kalorijų. Tada vietoj to, kad apdovanotų save desertu, praleiskite saldumynus ir apdovanokite save papildomu kalorijų deficitu, kad pasiektumėte bendrą kalorijų deficitą per dieną. Aisbergo ar krepšinio salotos dirba gerai. Kai kurie dietininkai netgi naudoja tuščias agurkas vietoj duonos. Kadangi sammi jersey kranto svorio kritimas neturite duonos, jums taip pat nereikia įprastų prieskonių.

Be duonos ir majo, jūs padažėte pietus per kalorijų. Jei norite sudeginti papildomą kalorijų, padidinkite greitį arba padidinkite nuolydį, kai esate sporto salėje esančiame širdies aparate. Tik truputį koregavimas treniruočių metu gali papildyti papildomai kalorijų. Jis visada pasiruošęs padėti jums deginti kalorijas, kad sumažėtų.

Nutukimo pavojaus sveikatai negalima vertinti lengvabūdiškai, tačiau lieknėjimo metu kyla daug klausimų. Pavyzdžiui, jei sveriate svarų, kiek kalorijų turėtumėte suvalgyti, kad numestumėte svorio? Rasti atsakymą gali atrodyti didžiulė, tačiau norint numesti kilogramus nereikia madingos dietos. Venkite dietos nuo avarijos Nesvarbu, ar norite jaustis geriau odoje, sumažinti riziką sveikatai ar turėti daugiau energijos, tikriausiai norite greitai atsikratyti kilogramų.

Jei norite sudeginti kalorijų, paimkite savo šunį vieną valandą vaikščiojant. Tada po savo kalorijų kontroliuojamos vakarienės pasimėgaukite "apsimestiniu" desertu. Ji sujungia 60 kalorijų cukraus neturinčią karamelės užkandžių rinkinį su 80 kalorijų traškia Granny Smith obuoliu.

Šis kalorijų desertas yra beveik kalorijų lengvesnis už tipišką dubenėlį ledai, todėl ne tik pasieksite kalorijų deficitą, bet iš tikrųjų jį viršysite. Šiuos tinkamus takus rasite daugelyje vietinių parkų ir bendruomenių centrų. Tai puikus būdas deginti kalorijas ir sustiprinti jėgą. Jei norite valgyti tinkamą restorano valgį, Mandy siūlo, kad jūs prisiimate savo Kas rūpinasi, jei atrodysite Mary Poppins, išgausite visas šias lobis iš savo piniginės?

Jūs būsite liesas! Be duonos arba didelės kalorijų padažų ir padažų, jūs lengvai sutaupysite kalorijų ar daugiau!

gyvenimo sodas svorio kratymas atsiliepimai iki riebalų prarasti

Iš tiesų, jūs galite lengvai prarasti svorį, jei jūs atsisakote gerti laikinai ar visam laikui. Kiekviename gėrime yra nuo iki kalorijų ar daugiau. Pridėkite valandą šokių aikštelėje ir kartu su savo mitybą gaminančiu restoranų patiekalais, jūs per dieną pasiekėte kalorijų deficitą. Jūsų BMR ar bazinis metabolizmo rodiklis yra kalorijų, kurias jūsų organizmas turi atlikti pagrindines funkcijas, pvz. Jei valgysite tik tokį kalorijų skaičių ir tada vaikščiate maždaug penkių mylių per dieną, turėtumėte pasiekti kalorijų deficitą.

Gaukite veiklos stebėti ir stebėti judėjimą. Tai yra sveika sistema ir tvirta vizija. Jūs galite paversti savo namų tvarkymo darbus treniruočių metu, kad išlygintumėte ir atsipalaiduotumėte tuo pačiu metu. Arba paverskite savo vakarą pasivaikščioti į intervalą vaikščiojimo treniruotę.

Intervalai yra puikus būdas pagerinti fizinę būklę ir sudeginti daugiau riebalų. Gėrimai, tokie kaip soda, skonio kava ir netgi sportiniai gėrimai, yra 300 svarų kaip numesti svorio cukraus ir kitų penimų ingredientų. Kai kuriuose iš šių gėrimų yra šimtai kalorijų. Užveskite į vandens aušintuvą, kad pasiektumėte kalorijų deficitą.

  • Geriausias elektrinis paspirtukas iki svarų sterlingų „eBike Choices“
  • Svorio metimo patarimai, kaip numesti 50 svarų.
  • 45 svarų svorio metimas, Prarasti riebalus priežiūros metu
  • Antsvoris keičia asmenybę, o gal atvirkščiai?
  • Numesti svorio išgyvenusiajam
  • 46 dienų svorio metimas
  • Kaip išlaikiau svorį netekusi daugiau nei svarų Nori lieknėti?
  • Riebalų deginimas top 10

Jei tai atrodo pernelyg sudėtinga, nesijaudinkite. Jums net nereikia nė vieno sporto šakos, kad užbaigtumėte šį treniruotę. Iš tiesų, jūs galite prarasti svorio darbe, naudodami šį paprastą būdą.

10 būdų prarasti 2 svarus per savaitę

Tiesiog paimk per valandą pertraukas ir pasivaikščiokite laiptais minučių. Po kelių sesijų baigsite visą valandinį treniruotę. Padėkite jiems dirbti? Vaikai mėgsta žaisti žaidimus ir jiems patinka bėgti.

Taigi įdėti tą beribę energiją į darbą. Paimkite vaikus į parko žetonų žaidimą.

Kaip numesti svorį, jei esu daugiau nei 300 svarų

Šis intervalo stilius gali sudeginti kalorijų per valandą. Tada eikite į žaidimų aikštelių įrangą, skirtą šeimai palankiam treniruotčiui, kad pasiektumėte kilogramų deficitą. Jei atliksite tai per du kartus per dieną, kai galėsite išmesti dar kalorijų, kad pasiektumėte kalorijų deficitą, turite prarasti 2 svarus per savaitę. Tie truputį nibbles!

Kaip išlaikiau svorį netekusi daugiau nei 150 svarų

Taigi, norėdami sumažinti savo kalorijų kiekį iki kalorijų, pakeiskite užkandžius vienkartine šviežios vaisių ar daržovių patiekalais. Taip pat galite visiškai pašalinti užkandžius. Patikėkite ar ne, snacking nereikia, kai bandote numesti svorio. Tiesą sakant, iš tikrųjų tai gali sukelti svorio 300 svarų kaip numesti svorio kai dietos. Jokiu problemu!

ašmenų riebalų deginimas kitas lieknėjimo terminas

Per dieną sušvirkškite papildomą kalorijų su dviem lengvesnėmis bet ilgesnėmis treniruotėmis. Planuojate anksti rytą vaikščioti valandą ryte ir vėl vėl vakare.

geriausias riebalų degintojas miegui 12 savaičių svorio metimo iššūkio rezultatai

Kiekviena treniruotė turėtų sudeginti maždaug kalorijų. Jei vieną ar du valgius pakeisite liesos skonio, turite pasiekti savo tikslą.

Bet jūs turite padaryti mitybą sklandžą skonį. Tai reiškia, kad nebereikite tiesiog sumalti ingredientų krūvos į maišytuvą ir tikitės geriausio. Mano mėgstamiausia žalia skonio yra puiki galimybė. Jame yra špinatai, obuoliai, bananai ir baltyminiai milteliai. Tai nėra skamba puikiai, bet jums tai patinka. Atlikite keturis intensyvius 5 minučių svorio treniruočių seansus, kad galėtumėte sudeginti dar kalorijų.

Lengviausias būdas numesti 17 svarų per 7 dienas Gerai - taigi tu nori numesti svorioir jokių kaulų apie tai - norite tai padaryti greitai. Tai įmanoma!

Tiesiog įsitikinkite, kad esate pakankamai sunkus, 300 svarų kaip numesti svorio galėtumėte pasinaudoti visišku kalorijų deginimu. Premija yra ta, kad po šio treniruotės stiliaus, jūs iš tikrųjų deginsite daugiau kalorijų likusiai dienai dėl metabolizmo didinimo poveikio, vadinamo EPOC.

Tačiau mes turime galvoje. Bus nustatytos dienos, kai negalėsite atlikti abiejų ar net vieno iš šių konkrečių užduočių, kad pasiektumėte svorio mažinimo tikslą. Ir tai gerai. Kai kyla abejonių, tiesiog valgyk šiek tiek mažiau.

Supjaustykite maistą pusiau, pašalinkite padažus ir išplaukite, gerkite vandenį. Šie trys paprasti veiksmai sumažins jūsų kalorijų kiekį kasdien ir kas savaitę. Svarbiausia - nuoseklumas.